Bc. Barbora BABČANOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový potenciál leteckých soutěží

Marketing potential of flying competitoins
Anotace:
Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám …více
Abstract:
This work deals with relations between viewer and sport. I try to describe what is attractive about sport within public and how a sport could get closer to its viewers. I give an example of flying sports. I depict here the difference between aerobatics, which{\crq}s races often hap-pen to be without spectators, and Red Bull Air Race, which is known and watched by mil-lions of people in the world. Theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor: 13598

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BABČANOVÁ, Barbora. Marketingový potenciál leteckých soutěží. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe