Marketingový potenciál leteckých soutěží – Bc. Barbora BABČANOVÁ
Bc. Barbora BABČANOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový potenciál leteckých soutěží
Marketing potential of flying competitoins
Anotace:
Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám …víceAbstract:
This work deals with relations between viewer and sport. I try to describe what is attractive about sport within public and how a sport could get closer to its viewers. I give an example of flying sports. I depict here the difference between aerobatics, which{\crq}s races often hap-pen to be without spectators, and Red Bull Air Race, which is known and watched by mil-lions of people in the world. Theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor:
13598
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BABČANOVÁ, Barbora. Marketingový potenciál leteckých soutěží. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu
Marek TESAŘ -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Analýza vybraných faktorů ovlivňujících sportovní výkon v tenisu
Miroslav Černošek -
Vývoj letecké akrobacie a její vliv na organismus člověka
Nikola Tučková -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
Adéla HORÁKOVÁ -
Vývoj komentování hokejových přenosů na ČT Sport a O2 TV Sport od roku 2016 až do současnosti
Petr LUZAR