Marketing a budování značky společnosti ALPA, a.s. – Ing. Aneta Marková
Ing. Aneta Marková
Bachelor's thesis
Marketing a budování značky společnosti ALPA, a.s.
Marketing and building up the brand of ALPA Inc.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zpracování analýzy značky ALPA společnosti ALPA, a. s. Práce obsahuje teoretické podklady, ve kterých jsou definovány pojmy související s brand buildingem – budováním značky, aby mohly být následně objasněny termíny jako značka, historie značky, podvědomí a budování značky. Praktická část zahrnuje představení společnosti ALPA, a. s. a jejího nejznámějšího produktu Alpa Francovka …viacAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to elaborate analysis of the ALPA brand of the corporation ALPA Inc. The thesis contains theoretical records which define concepts related to brand building. Terms such as brand, brand history, brand subconscious and builiding are then explained. The practical part includes introducing ALPA Inc. and its most famous product – Alpa Francovka. The key part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/eyk1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Smažil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Marketing Strategy of Foodpanda
Kiu Hei Yeung -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová