Mgr. Marcela Švendová

Bakalářská práce

Teaching Reading Comprehension to Young Learners

Teaching Reading Comprehension to Young Learners
Anotace:
Tato bakalářská práce má metodologický charakter a je zaměřena na výuku čtení s porozuměním u mladších žáků. Čtení jako jedna z cílových jazykových dovedností je zde zkoumáno jako prostředek porozumění. V teoretické části jsou popsána specifika mladších žáků společně s přístupy k výuce čtení s porozuměním a motivací. V praktické části je představen čtenářský projekt a výzkum zaměřený na potvrzení úspěšnosti …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a methodological field, namely on teaching reading comprehension to young learners. Reading, as one of the skills the EFL learners should acquire, is explored as the mechanism of understanding. In the theoretical part the specifics of young learners are described as well as the variety of approaches to teaching reading comprehension and motivation. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
  • Oponent: Mgr. Pavla Buchtová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta