Phuong Lan Tranová

Bachelor's thesis

Online marketing a jeho vliv na internetový obchod

Online Marketing and its Impact to the Internet Store
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza trhu e-shopů v České republice a vybraného e-shopu Non La zaměřeného na asijské produkty související s asijskou kuchyní. Na základě zpracované analýzy dosavadních komunikačních aktivit a největších konkurentů jak z globálního i lokálního pohledu je navržena pro vybraný e-shop online komunikační strategie ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti na českém trhu …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the Czech Republic e-shop market segment and chosen e-shop Non La, which is selling products related to the Asian cuisine. Based on analysis of communication activities from the competition, global and local point of view. The output of the analysis is a recommended communication strategy for the e-shop to increase its competitiveness on the Czech market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Zuzana Piknová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management