Myšlenkové mapy jako součást informačního vzdělávání v městských knihovnách: Tvorba metodických listů – Mgr. Zdeňka Sovková
Mgr. Zdeňka Sovková
Bachelor's thesis
Myšlenkové mapy jako součást informačního vzdělávání v městských knihovnách: Tvorba metodických listů
Mind maps as part of inforation education in the municipal libraries: Creating methodological papers
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití metody myšlenkových map při práci knihovníků a při jejich následném informačním vzdělávání. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů používaných v oblasti informačního vzdělávání a myšlenkových map. V praktické části jsou uvedeny návrhy metodických listů, které mohou být využívány knihovníky při vedení vzdělávacích lekcí.Abstract:
Bachelor's thesis deals with the possibilities of using mind mapping methods in the libraries and their subsequent information education. Theoretical part defines the basic terms of information education. The proposals of methodical papers, that can be used in management of training sessions by librarians, are presented in the practical part.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u853v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Dagmar Chytková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOVKOVÁ, Zdeňka. \textit{Myšlenkové mapy jako součást informačního vzdělávání v městských knihovnách: Tvorba metodických listů}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/4s5in8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Globální výchova metodikou E-U-R
Kristýna Solnařová -
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Petra HÁJKOVÁ