Natálie LUDVÍKOVÁ

Bakalářská práce

Das Image der Marke Adidas

The Image of the Brand Adidas
Anotace:
Die Vorliegende Bachelorarbeit beschäftigt sich mit dem Imageaufbau der Marke Adidas. Das Image der Marke Adidas wird mithilfe von ausgewählten Aspekten präsentiert, die in der Arbeit sowohl theoretisch als auch praktisch behandelt werden. In dem theoretischen Teil wird die Aufmerksamkeit den für den praktischen Teil gesammelten Erkenntnissen gewidmet. In dem praktischen Teil wird das Image der Marke …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of building the image of the Adidas brand. The image of the Adidas brand is presented by selected aspects of image-building, which are discussed in both the theoretical and the practical part. The theoretical part of this thesis focuses on the knowledge gathered for the practical part. The practical part of this thesis analyses the image of the Adidas brand using …více
 

Klíčová slova

Adidas Marke Imageaufbau
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LUDVÍKOVÁ, Natálie. Das Image der Marke Adidas. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.