Natálie LUDVÍKOVÁ
Bakalářská práce
Das Image der Marke Adidas
The Image of the Brand Adidas
Anotace:
Die Vorliegende Bachelorarbeit beschäftigt sich mit dem Imageaufbau der Marke Adidas. Das Image der Marke Adidas wird mithilfe von ausgewählten Aspekten präsentiert, die in der Arbeit sowohl theoretisch als auch praktisch behandelt werden. In dem theoretischen Teil wird die Aufmerksamkeit den für den praktischen Teil gesammelten Erkenntnissen gewidmet. In dem praktischen Teil wird das Image der Marke …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of building the image of the Adidas brand. The image of the Adidas brand is presented by selected aspects of image-building, which are discussed in both the theoretical and the practical part. The theoretical part of this thesis focuses on the knowledge gathered for the practical part. The practical part of this thesis analyses the image of the Adidas brand using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUDVÍKOVÁ, Natálie. Das Image der Marke Adidas. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.