Ing. Markéta Říhová

Bachelor's thesis

Strategie call centra zaměřená na zvýšení produktivity

Strategy of call center specialized to increase of productivity
Abstract:
Call centra se kolem nás pohybují skoro v každodenním životě. Každý z nás již jistě dostal nějakou nabídku právě skrz telefonní linku – například banky a pojišťovny se v dnešní době již bez call centra neobejdou. V této práci se zaměřuji na určité call centrum, které slouží pro inbound i outbound hovory. Podrobně se zaměřím na fungování tohoto call centra od samotného provozu až po to, jak vedení může …more
Abstract:
Call centers are all around us in everyday life. Everybody of us get some offer through telephone for sure – for example banks, or insurance companies can not work without call centres. I focus this essay for one certainly call centrum, which works for inbound and outbound calls. I would like to describe this call center from service till time when management can influence atmosphere in call center …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní