Hai Yen Tran

Master's thesis

Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie

Marketing analysis of the company Zalando and proposal of media strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na mediální plánování a mediální trh v České republice. Cílem práce je navrhnout mediální strategii pro vánoční kampaň Zalando, která je rozpracována do konkrétních mediálních plánů. Práce přináší teoretické poznatky v oblasti reklamy, mediálního plánování, jednotlivých médií a mediálního trhu v České republice. V praktické části je kladen důraz na data mining mediálních …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on media planning and the media market in the Czech Republic. The aim of this work is to propose a media strategy for the Christmas campaign for Zalando, which is developed into detailed media plans. The thesis brings theoretical knowledge in the field of advertising, media planning, individual media and the media market in the Czech Republic. The practical part emphasizes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2022
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Petra Růžičková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85102