Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie – Hai Yen Tran
Hai Yen Tran
Master's thesis
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Marketing analysis of the company Zalando and proposal of media strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na mediální plánování a mediální trh v České republice. Cílem práce je navrhnout mediální strategii pro vánoční kampaň Zalando, která je rozpracována do konkrétních mediálních plánů. Práce přináší teoretické poznatky v oblasti reklamy, mediálního plánování, jednotlivých médií a mediálního trhu v České republice. V praktické části je kladen důraz na data mining mediálních …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on media planning and the media market in the Czech Republic. The aim of this work is to propose a media strategy for the Christmas campaign for Zalando, which is developed into detailed media plans. The thesis brings theoretical knowledge in the field of advertising, media planning, individual media and the media market in the Czech Republic. The practical part emphasizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85102
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2022
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Petra Růžičková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85102
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Mediální plánování a uživatelská angažovanost u profilů vysokých škol na Instagramu
Daria Gunina -
Mediální plánování – efektivnost reklamy
Filip Jeřábek -
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Darina Šeborová -
Mediální trh v České republice
Aneta Rozmahelová