Sociální dopady marketingu a reklamy na spotřební chování obyvatelstva – Ing. Miriam Škachová
Ing. Miriam Škachová
Bachelor's thesis
Sociální dopady marketingu a reklamy na spotřební chování obyvatelstva
The social impacts of marketing and advertising on the consumer behaviour of population
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2006
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pk8e3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2006
- Vedúci: PhDr. Vladimír Šikola, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.