Bc. Ondřej Hamouz

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů

Marketing communication colleges for approaching of potential students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, především online komunikace s potenciálním zákazníkem školy. V teoretické části se zaměřuje na pojmy marketing a marketingová komunikace a její trendy, internet. V aplikační části se zaměřuje na konkrétní nástroje online komunikace VŠFS a jejich zhodnocení, součástí je dotazníkové šetření na téma „Výběr vysoké školy“. V návrhové části …více
Abstract:
Bachelor thesis „Marketing communication colleges for approaching of potential students“ is dealing with the issues of marketing communication and online communication with customer. The theoretical part is focusing on concepts internet, marketing and marketing communication. In the application part is focusing on specific tools of online communication of VŠFS and their evaluation and was performed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance