Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Pelhrim – Pavla Veselá
Pavla Veselá
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Pelhrim
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude analyzovat marketingovou strategii cestovní kanceláře Pelhrim a identifikovat slabá místa v rámci strategických aktivit této cestovní kanceláře.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.