Ing. Ekaterina Solovieva

Bakalářská práce

Úloha marketingu v segmentu B2C

The role of marketing in the B2C segment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem marketingu a jeho nástrojů ve firmě. Při zpracování vybraného tématu byly shromažďovány a analyzovány dostupné informace o jednotlivých využitých propagačních prostředcích reprezentujících různé marketingové nástroje. Cílem mé analýzy je prozkoumat směr moderních marketingových metod a na praktickém příkladu ukázat současný vývoj. Mým přínosem je snaha o identifikaci …více
Abstract:
This thesis concerns the importance of marketing and its tools in a company. The chosen subject was engaged by collection and analysis of available data about several used promotional instruments representing different marketing tools. The aim of my analysis is to explore the way of modern marketing methods and show current development using a practical example. My contribution is the endeavor to identify …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní