Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu – Eva Kudzbelová
Eva Kudzbelová
Bakalářská práce
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Law aspects of promotion of goods and services on the Internet
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice propagace zboží a služeb na internetu a právní regulaci reklamy. Práce bude obsahovat souhrn veřejnoprávní a soukromoprávní regulace reklamy, samoregulace a orgánů dozoru. Dále pak uvedu přehled forem reklamy na internetu. Vysvětlím pojmy jako např. nativní reklama, obsahový marketing nebo marketing ve vyhledávačích. Tyto teoretické poznatky nakonec uplatním …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of online advertising and advertising regulation. Work provides an summary of the advertising regulation and the characterization of the supervisory authority. The following is an overview of forms of advertising on the Internet. It explains terms such as native advertising, content marketing or search engine marketing. The aim si to create an appropriate e-marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Právní regulace skryté reklamy na sociálních sítích
Dominika Malechová