Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin – Bc. Vlasta Schwachová
Bc. Vlasta Schwachová
Master's thesis
Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin
The Consumer Behaviour of the Segment of Seniors of Zlin in the Field of Foodstuffs
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nákupního chování spotřebitelského segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin. Teoretická část práce se zabývá funkcí maloobchodu, spotřebním chováním, segmentací trhu, procesem stárnutí populace a specifickým segmentem cílové skupiny seniorů. Praktická část je věnována existujícím výzkumům seniorské generace, analýze maloobchodních prodejen ve Zlínském …moreAbstract:
The diploma work is focused on the problematic of the shopping behaviour of the consumer segment of the retired people within the region of Zlin in the field of foodstuffs. The theoretical part deals with the function of the retail trade, consumer behaviour, market segmentation, aging process of the population and the specific segment of the target group of the retired people. The practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Accessible from:: 16. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHWACHOVÁ, Vlasta. \textit{Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/4sz0o4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schwachová, Vlasta. Spotřebitelské chování segmentu zlínských seniorů v oblasti potravin. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Adéla Štanderová -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček