Bc. Nikol Obrová
Diplomová práce
Digitální fotografie v reklamě
Digital photography in advertising
Anotace:
Obsahem této práce je popis reklamní fotografie se zacílením na fashion a beauty reklamní fotografii. V diplomové práci je také popsán historický vývoj analogové a digitální fotografie, obsahuje popis zákonitostí reklamních snímků, právních úprav reklamní fotografie v České republice, možnosti získání reklamních snímků ve fotobankách a popisuje grafické úpravy a retuše, které se v reklamách využívají …víceAbstract:
The content of this work is the description of advertising photography with emphasis on fashion and beauty advertising photography. The thesis also describes the historical development of analog and digital photographs, describes the rules of advertising images, legal regulativ of advertising photography in the Czech Republic, the possibility of obtaining advertising images in photobanks and describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g7iwy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální fotografie a její možnosti zpracování v mobilních zařízeních
Petr GROSSMANN -
Tvorba a úprava digitální fotografie
Eva ŽAMPACHOVÁ -
Konference Equadiff: Historie a současnost
Jana Zuzáková -
Fotografické lži: manipulovaná fotografie jako nástroj iluze
Kamil Zelený -
Digitální fotografie na základních školách
Michal Štrajt -
Fotoaprát a fotografie v přírodovědě
Ondřej Krafka -
Akt v reklamě – vznik, vývoj a problematika používání koncepce Sex Sells v beauty a fashion oborech
Hanna Filatava -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková