Analýza tvorby ceny produktu společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Kateřina Bašusová
Kateřina Bašusová
Bakalářská práce
Analýza tvorby ceny produktu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Analysis of pricing process in the company ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu ceny produktu společnosti ŠKODA AUTO a.s. V teoretické části jsou popsány pojmy cena a cenová strategie. Také se zabývá postupem a jednotlivými metodami stanovení ceny. Praktická část práce je zaměřena na proces cenotvorby ve společnosti ŠKODA AUTO a.s., zejména na cenové indexy. Tyto indexy jsou následně použity na konkrétním modelu vozu – ŠKODA Fabia. Cílem …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the formation of prices of ŠKODA AUTO a.s. The theoretical part describes the concepts of price and pricing strategy. It also deals with the procedure and the various methods of determining prices. Practical work it focuses on the price formation process in the company of ŠKODA AUTO a.s., in particular price indexes. These price indexes are then used in a particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Karina Benetti, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Marek Trnka -
Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile
Markéta Ježková -
Strategie rozhodování při nákupu IT
Matěj-Jan Nytra -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Práce z domova a její dopad na výkon a sociální vztahy ve ŠKODA AUTO a.s.
Zoltán Chovanyecz -
Nábor a výběr zaměstnanců ve ŠKODA AUTO a.s.
Karolína Kyselová -
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Lucie Benická
Název
Vložil
Vloženo
Práva