Návrh inteligentního protihráče pro strategickou tahovou hru – Adam Mrázek
Adam Mrázek
Diplomová práce
Návrh inteligentního protihráče pro strategickou tahovou hru
Design of intelligent opponent for strategic turn-based game
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem hráče s umělou inteligencí k počítačové hře Empire wars. K jeho vytvoření jsou použity mimo jiné heuristické algoritmy, rozhodovací stromy, influenční mapy a evoluční algoritmy. Návrh hráče zahrnuje i schopnost učit se ze záznamů dříve odehraných partií. Práce popisuje implementaci celkem tří různých navržených hráčů a také samotné hry za využitíherního enginu jMonkeyEngine …víceAbstract:
This thesis deals with design of artificially intelligent player for the computer game Empire wars. The methods used for its creation were among others heuristic algorithms, decision trees, influence maps and evolutionary algorithms. Designed player also has the ability to learn from the recordsof previously played games. This thesis covers implementation of three different artificially intelligent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4657
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Filip Malý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Kříž, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial Intelligence in the Elementals Game
Jozef Vilkolák -
Evoluční Bee Algoritmus (včelí algoritmus) v prostředí Mathematica
Kristýna Němečková -
Evolutionary and Neural Approaches in OCR Error Correction
Dung Quoc Nguyen -
Mutual Connection of Evolutionary Algorithms and Complex Networks
Iftekharuddin Syed -
2D Creatures Evolution Using Evolutionary Techniques
Filip Kostolný -
Topology optimization of flow-defining components via immersed-boundary method and multi-objective evolutionary algorithms
Lucie Kubíčková -
Calibration of stochastic volatility models using quasi-evolutionary algorithms
Tomáš OSVALD -
Základní principy umělé inteligence v počítačových hrách
Filip Klopec
Název
Vložil
Vloženo
Práva