Bc. Miroslav SADÍLEK

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP

Marketing communications of internet shops PATRO GROUP
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací internetových obchodů, jak z obecného hlediska, hlavně však na konkrétních případech skupiny internetových obchodů PATRO GROUP. Z velké části je také shrnutím autorových několikaletých zkušeností s přímým řízením obchodů uvedených v této práci.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the problems of marketing communications of Internet shops, from the general point of view, but mostly from the viewpoint of specific cases of the Internet shop PATRO GROUP. Broadly, it is a summary of the author's several-year experience with direct management of the shops that are mentioned in this thesis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier: 579

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SADÍLEK, Miroslav. Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications