Analýza řízení privátní značky v maloobchodě – Bc. Aneta Růžičková
Bc. Aneta Růžičková
Bachelor's thesis
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
The analysis of private label managing in retail sector
Abstract:
Zvoleným tématem bakalářské práce je Analýza řízení privátní značky v maloobchodě. Cílem je analyzovat současnou úroveň řízení privátní značky v maloobchodě, provedení výzkumu vnímání značky spotřebiteli a návrh na zlepšení stávající situace. První část práce, tedy část teoretická, se zaměřuje na teoretický rozbor tématu a je zpracována především pomocí odborné literatury. Aplikační část se pak zabývá …moreAbstract:
Aim of the thesis is to analyze the management of private labels in the retail industry. The aim of this study is to Analyze the current level of control private labels in the retail, do research, brand perception by consumers and a proposal to improve the current situation. The first part, a theoretical part, focuses on the theoretical analysis of the topic and is handled primarily through literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/clh71/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
- Reader: Ing. Josef Kotoun
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ