Bc. Petra Bujáčková

Bachelor's thesis

Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny

The influence instruments of communication for specific target groups
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na specifické cílové skupiny. Rozdělena je na dvě části. Teoretická část vysvětluje hlavní termíny z oblasti marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingovou kampaň a použití nástrojů komunikačního mixu v závislosti na cílovou skupinu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of marketing communications for specific target groups. It is divided into two parts. The theoretical part explains the main terms of marketing communication. The practical part focuses on a specific marketing campaign, and the use of communication mix, depending on the target group.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní