Využití programu MS Teams pro distanční výuku na 1. stupni ZŠ – Mgr. Vojtěch Klement
Mgr. Vojtěch Klement
Diplomová práce
Využití programu MS Teams pro distanční výuku na 1. stupni ZŠ
Use of the MS Teams program for distance learning at the lower level of elementary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Využití programu MS Teams pro distanční výuku na prvním stupni ZŠ nabízí učitelům metodická doporučení pro výuku v aplikaci MS Teams, jak si vytvořit vlastní tým a jaká zvolit vhodná nastavení pro výuku. Jaké různé nástroje, aplikace nebo výukové weby je možné využít při distanční výuce. Práce je rozdělena na část teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část práce popisuje …víceAbstract:
The diploma thesis entitled Using the MS Teams program for distance learning at the first stage of primary school offers teachers methodological recommendations for teaching in the MS Teams application, how to create your own team and how to choose the appropriate settings for teaching. What different tools, applications or learning sites can be used in distance learning. The work is divided into theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/solt5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Distance Learning for ESL Learners at Upper Secondary Czech School
Marek Svajčík -
Distance Learning at Secondary Schools: Improving Pronunciation Through Educational Videos
Anna Štangelová -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
Vzdělávání v době koronavirové - možnosti využití e-learningových nástrojů ve vzdělávání žáků základních škol
Kristýna ŠIMKOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová