Milan Valda

Bachelor's thesis

Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation

Use website as a tool for Public Relations activities.
Abstract:
Tato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem interneto?vých nástrojů, které se dají využít …more
Abstract:
This paper is engaging with illumination of meaning web presentation in compa-ny. The main task of this paper is proposal and implementation web presentation within Public Relations activities. The paper is concerning themes like Internet marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Furthermore is engaging with description Internet tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Jana Holá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Valda, Milan. Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky