Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation – Milan Valda
Milan Valda
Bachelor's thesis
Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation
Use website as a tool for Public Relations activities.
Abstract:
Tato práce se zabývá objasněním významu webové prezentace v komunikaci firmy. Cílem práce je návrh a implementace webové prezentace firmy se zaměřením na aktivity Public Relation. Práce se dotýká témat, jakými jsou internetový marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Dále se zabývá popisem interneto?vých nástrojů, které se dají využít …moreAbstract:
This paper is engaging with illumination of meaning web presentation in compa-ny. The main task of this paper is proposal and implementation web presentation within Public Relations activities. The paper is concerning themes like Internet marketing (e-marketing), Public Relation, SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization). Furthermore is engaging with description Internet tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Jana Holá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALDA, Milan. \textit{Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Electrical Engineering and Informatics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/4tqkb9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valda, Milan. Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Zdanění podnikání na Internetu
Soňa Bicanová -
Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu
Veronika Štěpánková -
Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu
Karel Konečný -
Daňové a účetní aspekty podnikání na internetu - komparace se zahraniční právní úpravou
Libor Kyncl -
Právní úprava prodeje bankovních služeb na internetu
Joanna Ziółkowska -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Webová prezentace firmy Kola-Rtyně
Michal Bergmann