Bc. Lucia Hanková
Diplomová práce
Telekomunikačný trh krajín V4
Telekomunikační trh krajin V4
Anotace:
Hanková, L. Telekomunikačný trh krajín V4. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2018.Diplomová práca sa zaoberá analýzou telekomunikačného trhu krajín Vyšehradskej skupiny. Cieľom práce je popis špecifík a rizík daného trhu a pomocou klasických a alternatívnych ukazovateľov zhodnotiť efektivitu a finančnú stabilitu podnikov. V teoretickej časti je popísaný sektor v jednotlivých krajinách …víceAbstract:
Hanková, L. Telecommunication sector in the Visegrad group countries. Diploma thesis. Brno: Mendel university, 2018.This diploma thesis analyses telecommunication sector of the Visegrad group countries. The aim of this thesis is to describe specifics and risks of this particular sector and uses classic and alternative financial ratios to compare performance and financial stability of the companies …víceAbstract:
Hanková, L. Telekomunikačný trh krajín V4. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2018.Diplomová práca sa zaoberá analýzou telekomunikačného trhu krajín Vyšehradskej skupiny. Cieľom práce je popis špecifík a rizík daného trhu a pomocou klasických a alternatívnych ukazovateľov zhodnotiť efektivitu a finančnú stabilitu podnikov. V teoretickej časti je popísaný sektor v jednotlivých krajinách …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. David Hampel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Group theoretical properties of the group generated by the action of the AES-128 key schedule
Patrick Appah -
Přeměna obchodní společnosti EM Group, s.r.o. na EM Group, a.s.
Erich Man -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Karolína Lapáčková