Využití frameworku XNA při vývoji her – Bc. David LIBERDA
Bc. David LIBERDA
Bakalářská práce
Využití frameworku XNA při vývoji her
Usage of XNA framework in game development
Anotace:
Práce se zabývá frameworkem XNA a tvorbou her právě pod tímto nástrojem, který byl navržen jako zjednodušení DirectX. Popisuje framework XNA od základních informací a historie, až po samotný vývoj her a v neposlední řadě se také zabývá srovnáním XNA s knihovnami DirectX. K práci je také vytvořen praktický příklad jednoduché hry.Abstract:
The Work deals with XNA framework and the creation of games by using this instrument, which was designed as a simplification of DirectX. XNA framework is described from the basic information and history to the game development and not least also deals with the comparison of XNA with DirectX libraries. A practical example of a simple game is also contained.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Zveřejnit od: 21. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: RNDr. Marek Vajgl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIBERDA, David. Využití frameworku XNA při vývoji her. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Technologie COM ve vývojovém nástroji Microsoft Visual Studio
Ondřej Bystrý -
Principy a postupy vytváření automatizovaných testů v MS Visual Studio 2012
Peter Zošiak -
Vytvořte editor kopenogramů jako plugin do vývojového prostředí Visual Studio
Yevgen Mirsha -
Podpora testování v Microsoft Visual Studio
Daniel Padevět -
Implementace podpory Spark View Engine do Visual Studio 201x
Karel Urbánek -
Využití grafiky GDI+ pro tvorbu GUI na platformě .NET Framework v prostředí MS Visual Studio
Slavomír GAJDOŠ -
Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku
Petr ŠPRINGER -
Technologie XNA
Stanislav Velký