Bc. David LIBERDA

Bakalářská práce

Využití frameworku XNA při vývoji her

Usage of XNA framework in game development
Anotace:
Práce se zabývá frameworkem XNA a tvorbou her právě pod tímto nástrojem, který byl navržen jako zjednodušení DirectX. Popisuje framework XNA od základních informací a historie, až po samotný vývoj her a v neposlední řadě se také zabývá srovnáním XNA s knihovnami DirectX. K práci je také vytvořen praktický příklad jednoduché hry.
Abstract:
The Work deals with XNA framework and the creation of games by using this instrument, which was designed as a simplification of DirectX. XNA framework is described from the basic information and history to the game development and not least also deals with the comparison of XNA with DirectX libraries. A practical example of a simple game is also contained.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Zveřejnit od: 21. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: RNDr. Marek Vajgl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LIBERDA, David. Využití frameworku XNA při vývoji her. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta