Bc. David LIBERDA
Bachelor's thesis
Využití frameworku XNA při vývoji her
Usage of XNA framework in game development
Abstract:
Práce se zabývá frameworkem XNA a tvorbou her právě pod tímto nástrojem, který byl navržen jako zjednodušení DirectX. Popisuje framework XNA od základních informací a historie, až po samotný vývoj her a v neposlední řadě se také zabývá srovnáním XNA s knihovnami DirectX. K práci je také vytvořen praktický příklad jednoduché hry.Abstract:
The Work deals with XNA framework and the creation of games by using this instrument, which was designed as a simplification of DirectX. XNA framework is described from the basic information and history to the game development and not least also deals with the comparison of XNA with DirectX libraries. A practical example of a simple game is also contained.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2010
Accessible from:: 21. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: RNDr. Marek Vajgl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIBERDA, David. Využití frameworku XNA při vývoji her. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Information Science / Information Science
Theses on a related topic
-
Technologie COM ve vývojovém nástroji Microsoft Visual Studio
Ondřej Bystrý -
Principy a postupy vytváření automatizovaných testů v MS Visual Studio 2012
Peter Zošiak -
Vytvořte editor kopenogramů jako plugin do vývojového prostředí Visual Studio
Yevgen Mirsha -
Podpora testování v Microsoft Visual Studio
Daniel Padevět -
Implementace podpory Spark View Engine do Visual Studio 201x
Karel Urbánek -
Využití grafiky GDI+ pro tvorbu GUI na platformě .NET Framework v prostředí MS Visual Studio
Slavomír GAJDOŠ -
Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku
Petr ŠPRINGER -
Technologie XNA
Stanislav Velký