Metodické zpracování ekosystému pole v integrované tematické výuce – Marie ŠTĚPÁNOVÁ
Marie ŠTĚPÁNOVÁ
Master's thesis
Metodické zpracování ekosystému pole v integrované tematické výuce
Methodical processing of the Field ecosystem in the model of Integrated Thematic Instruction
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodickým zpracováním učiva o ekosystému pole v integrované tematické výuce. V teoretické části je vymezena integrovaná tematická výuka (dále jen ITV), její principy a východiska. Pozornost je také věnována společným prvkům RVP ZV a ITV, pedagogickému a psychologickému vymezení žáka středního školního věku a také osobnosti učitele v ITV, ve které zastává roli facilitátora …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the methodical processing of the curriculum of the Field ecosystem in the Integrated Thematic Instruction. The theoretical part defines the Integrated Thematic Teaching (ITI), its principles and starting points. The attention is paid to the common elements of the RVP ZV and ITI, the pedagogical-psychological definition of a primary pupil and the teacher's personality in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTĚPÁNOVÁ, Marie. Metodické zpracování ekosystému pole v integrované tematické výuce. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights