Marketingová strategie průmyslového podniku – Michaela Borlová Popová
Michaela Borlová Popová
Bakalářská práce
Marketingová strategie průmyslového podniku
Marketing Strategy of Industrial Enterprise.
Anotace:
Cílem bakalářské práce, s názvem Marketingová strategie vybraného podniku PPI – protipožární dveře s.r.o., je analýza společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o. Na základě těchto analýz zjišťujeme marketingovou strategii podniku. Zvláště jeho postavení na trhu, co podnik ohrožuje, čeho by měl podnik v budoucnu využít. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretický části …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis, called Marketing Strategy of the PPI - protipožární dveře s.r.o. is the analysis of company PPI - protipožární dveře s.r.o. Based on these analyses, we determine the marketing strategy of the business. Especially its position on the market, what threatens an enterprise, what the company should use in the future. The bachelor thesis is divided into the theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Jaroslav Dvořáček
- Oponent: Jaroslava Čekalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová