Výchova k diváctví a její místo v preprimárním vzdělávání – Petra ŠUSTKOVÁ-PATOČKOVÁ
Petra ŠUSTKOVÁ-PATOČKOVÁ
Bachelor's thesis
Výchova k diváctví a její místo v preprimárním vzdělávání
Education spectatorship and its place in pre-primary education
Abstract:
Výchova k diváctví má v preprimárním vzdělávání své důležité místo. Divadlo je pro děti zdrojem poznávání světa i vztahů mezi lidmi, formuje a kultivuje dětskou osobnost, má výchovnou i rekreativní funkci, podporuje rozvoj fantazie a učí děti vnímat umění. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak se učitelé v mateřské škole věnují výchově k diváctví. První tři kapitoly tvoří teoretický úvod do zkoumané …moreAbstract:
Education spectatorship has an important role in preprimary education. The theatre is a source of world and human relationships cognition, it forms and cultivates infant personality, has both educational and recreative function, promotes imagination development and fosters perception of art. The aim of this bachelor thesis is to find out how preschool teachers encourage those spectatorship skills. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Káňová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUSTKOVÁ-PATOČKOVÁ, Petra. Výchova k diváctví a její místo v preprimárním vzdělávání. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Aplikace metod vícekriteriální analýzy variant při výběru dodavatele
Michaela Pazderová -
Dramatická výchova a diagnostika dětí v preprimárním vzdělávání
Iveta BEZDÍČKOVÁ -
Aktivity dramatické výchovy a diagnostika dětí preprimárního vzdělávání
Veronika PAVLÍKOVÁ -
Preferované hodnoty ve výchově v preprimárním vzdělávání
Jana VAŠKOVÁ -
Dramatická výchova a kompetence k učení v preprimárním vzdělávání
Helena DVOŘÁKOVÁ -
Postoj fotbalových fanoušků k činnosti Policie České republiky
Šárka Čálková -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš