Optimalizace zpeněžení cenných sortimentů surového dříví – Bc. Jan Zahradníček
Bc. Jan Zahradníček
Diplomová práce
Optimalizace zpeněžení cenných sortimentů surového dříví
Price Optimisation in the Sale of Valuable Raw Wood Assortments
Anotace:
Tato práce analyzuje obchodování s cennými sortimenty dřevin v České republice a obsahuje i výsledky dotazníkového šetření ve kterém byli respondenti vystaveni dvaceti dvěma otázkám spojených s průběhem dražeb cenných sortimentů dřevin. V první části práce je sepsána historie obchodu, obchod se dřívím, jeho úloha v České republice, aspekty obchodu se dřevem, informace o cenové politice a obchodní kanály …víceAbstract:
This thesis analyzes trading with valuable assortments of wood species in the Czech Republic and also contains the results of a questionnaire survey in which respondents were exposed to twenty-two questions related to the course of auctions of valuable assortments of wood species. In the first part of the thesis, the history of the trade, the timber trade and its role in the Czech Republic, aspects …víceKlíčová slova
cenné sortimenty dražba burza přímý prodej cena dříví obchodní kanály vlastník kupující
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Roman Dudík, Ph.D.
- Oponent: Petr Vondráček, BSc, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáMagisterský studijní program:
Lesní inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení cenných sortimentů formou aukcí v prostředí společnosti DEBLICE - lesy s.r.o.
Martin Čížek -
Obchodování se sortimenty surového dříví u středně velkých lesních majetků
Stanislav Potůček -
The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
Simona ČÍPOVÁ -
Přímé vztahy mezi biozemědělci a zákazníky - analýza podmínek pro přímý prodej
Matěj Kotouček -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
Přímý prodej v USA
Alexandr Koula -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Přímý prodej zemědělských produktů a farmářské trhy v ČR pohledem producentů a prodejců
Lenka HIKISCHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva