Tvorba nové strategické koncepce firmy Beauty Concept – Anna Melnikovič
Anna Melnikovič
Bakalářská práce
Tvorba nové strategické koncepce firmy Beauty Concept
Creation of a new strategic concept of the company Beauty Concept
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou a komunikační koncepcí vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce je provedení analýzy a zhodnocení současné online marketingové komunikace podniku a poskytnutí doporučení na základě vlastního výzkumu, která by mohla vést ke zefektivnění online marketingových aktivit. Vlastní výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření. Práce je složena ze tří hlavních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing and communication concept of a selected company. The aim of the bachelor's thesis is to analyze and evaluate the current online marketing communication of the company and provide recommendations based on its own research, which could lead to more effective online marketing activities. The research itself is carried out using a questionnaire survey. The work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85790
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev