Postavení a obraz současné rodiny v reklamě – Ing. Elena Trakalo
Ing. Elena Trakalo
Bachelor's thesis
Postavení a obraz současné rodiny v reklamě
Image and position of modern family in advertising
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat postavení rodiny v reklamě, správné použití tohoto obrazu a sortiment zboží a služeb, v nichž je možné použit obraz rodiny v reklamních účelech. Má práce obsahuje dvě části: teoretickou a empirickou. V první části jsem popsala vývoj pojmu rodiny a její postavení s hlediska sociologie a reklamy. V těchto kapitolách jsem uvedla, že obraz rodiny muže existovat v různých formách …viacAbstract:
In my work I was trying to analyze position of a family in advertising. I tried to investigate the right usage of this image, to define and distinguish kinds of goods and services, which can be associated with the concept of a family in advertising. My work consists of two parts: theoretical and practical. In first part I wrote the meaning, understanding and views on the concept of the family. Also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d97fw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mediální obraz a image Karla Schwarzenberga
Petra Kuklová -
Image místních akčních skupin: Kraj Vysočina
Michaela Franková -
Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
Nikola Valuchová -
La relation entre l'image et le texte dans Délie de Maurice Scève
Anežka Sedláková