Václav DIMUN
Bachelor's thesis
Werbung im 21. Jahrhundert und ihre Grenzen
Advertising in the 21st Century and its Limits
Abstract:
This bachelor thesis deals with advertising in the 21st century, which content verges on ethical or legal standards. The work is focused on the controversial ways of promoting a product with the use of eroticism, violence and fear. Furthermore, the work deals with the advertisement on tobacco and alcohol. The aim of this work is to analyze selected controversial advertisements, to determine their boundaries …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou v 21. století, jejíž obsah hraničí s etickými nebo s právními normami. Práce je zaměřena na kontroverzní způsob propagace produktu za pomocí užití erotiky, násilí a strachu. Dále se práce zabývá reklamou na tabák a alkohol. Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybrané kontroverzní reklamy, stanovit její hranice a popsat problematiku stanovení všeobecně …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2014
- Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DIMUN, Václav. Werbung im 21. Jahrhundert und ihre Grenzen. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.