Anna Kaplanová
Master's thesis
Strategický plán rozvoje obce Holubice
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření strategického plánu rozvoje obce Holubice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována tématu suburbanizace, vymezuje základní pojmy, vysvětluje suburbanizační vývoj v okolí Prahy a jeho důsledky na obec Holubice. Praktická část je zaměřena na samostatnou tvorbu strategického plánu. Strategický plán obsahuje socioekonomickou analýzu …moreAbstract:
The objective of the thesis is to create a strategic development plan of the town Holubice. The paper is split into two parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part is dedicated to the suburbanization theme, definition of fundamental terms, explanation of the evolution of suburbanization in surrounding areas of Prague and its effects on the town Holubice. The practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/4ulado/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAPLANOVÁ, Anna. \textit{Strategický plán rozvoje obce Holubice}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/4ulado/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Vlivy suburbanizace na časoprostorové rytmy obce
Gorný Gorný -
Vliv suburbanizace na změnu sociálního a kulturního prostředí obce Moravany u Brna
Simona Nedomová -
Posouzení relevantních nákladů suburbanizace v ČR
Adéla Chmelařová -
Ekonomické aspekty procesu suburbanizace
Jaroslav Bodi -
Strategie rozvoje firmy
Martin Resl -
Market Entry Strategy for Mixit s.r.o. for Germany
Zuzana Bojnanská -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
Ksenia Sychevskaya