Strategický plán rozvoje obce Holubice – Anna Kaplanová
Anna Kaplanová
Diplomová práce
Strategický plán rozvoje obce Holubice
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření strategického plánu rozvoje obce Holubice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována tématu suburbanizace, vymezuje základní pojmy, vysvětluje suburbanizační vývoj v okolí Prahy a jeho důsledky na obec Holubice. Praktická část je zaměřena na samostatnou tvorbu strategického plánu. Strategický plán obsahuje socioekonomickou analýzu …víceAbstract:
The objective of the thesis is to create a strategic development plan of the town Holubice. The paper is split into two parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part is dedicated to the suburbanization theme, definition of fundamental terms, explanation of the evolution of suburbanization in surrounding areas of Prague and its effects on the town Holubice. The practical part is …víceKlíčová slova
suburbanizace strategie plán rozvoj obec analýza průzkum suburbanization strategy development town analysis research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/4ulado/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy suburbanizace na časoprostorové rytmy obce
Gorný Gorný -
Posouzení relevantních nákladů suburbanizace v ČR
Adéla Chmelařová -
Vliv suburbanizace na změnu sociálního a kulturního prostředí obce Moravany u Brna
Simona Nedomová -
Ekonomické aspekty procesu suburbanizace
Jaroslav Bodi -
Strategie rozvoje firmy
Martin Resl -
Market Entry Strategy for Mixit s.r.o. for Germany
Zuzana Bojnanská -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
Ksenia Sychevskaya