Bc. Markéta Postránecká

Bachelor's thesis

Reklamní kampaň na nově vzniklou stavební spořitelnu (Spojení HYPO stavební spořitelny a.s. s Raiffeisen stavební spořitelnou a.s.)

Advertising campaing of a new rising co-operative bank (Connection Hypo co-operative bank with Raiffesen co-operative bank)
Anotácia:
Základním prostředkem pro úspěch firemní strategie je analýza zákazníkových potřeb, jejich přeměna v produkt, a v neposlední řadě rozvoj distribučních kanálů. Marketingová komunikace slouží pak především pro posilování značky, její spojení s produktem a vytváření potřebné poptávky. Je to jedinečné spojení analytické a kreativní práce, které přináší hmatatelné výsledky. Tato práce se zabývá problematikou …viac
Abstract:
Hilfsmittel für den Erfolg der Firmenstrategie sind die Analyse der Kunden-Bedürfnisse, Ihre Transformation in das Produkt und letztendlich die Entwicklung von Distributionskanälen. Marketingkommunikation dient dann vor allem der Verstärkung der Marke. Ihre Verbindung mit dem Produkt und die Erzeugung einer nötigen Nachfrage sind unbedingt anzustreben. Es ist die einmalige Verbindung der analytischen …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2009
  • Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Oponent: Mgr. Oldřich Hrádek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance