Bc. Markéta Postránecká

Bachelor's thesis

Reklamní kampaň na nově vzniklou stavební spořitelnu (Spojení HYPO stavební spořitelny a.s. s Raiffeisen stavební spořitelnou a.s.)

Advertising campaing of a new rising co-operative bank (Connection Hypo co-operative bank with Raiffesen co-operative bank)
Abstract:
Základním prostředkem pro úspěch firemní strategie je analýza zákazníkových potřeb, jejich přeměna v produkt, a v neposlední řadě rozvoj distribučních kanálů. Marketingová komunikace slouží pak především pro posilování značky, její spojení s produktem a vytváření potřebné poptávky. Je to jedinečné spojení analytické a kreativní práce, které přináší hmatatelné výsledky. Tato práce se zabývá problematikou …more
Abstract:
Hilfsmittel für den Erfolg der Firmenstrategie sind die Analyse der Kunden-Bedürfnisse, Ihre Transformation in das Produkt und letztendlich die Entwicklung von Distributionskanälen. Marketingkommunikation dient dann vor allem der Verstärkung der Marke. Ihre Verbindung mit dem Produkt und die Erzeugung einer nötigen Nachfrage sind unbedingt anzustreben. Es ist die einmalige Verbindung der analytischen …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Reader: Mgr. Oldřich Hrádek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance