Reklamní kampaň na nově vzniklou stavební spořitelnu (Spojení HYPO stavební spořitelny a.s. s Raiffeisen stavební spořitelnou a.s.) – Bc. Markéta Postránecká
Bc. Markéta Postránecká
Bakalářská práce
Reklamní kampaň na nově vzniklou stavební spořitelnu (Spojení HYPO stavební spořitelny a.s. s Raiffeisen stavební spořitelnou a.s.)
Advertising campaing of a new rising co-operative bank (Connection Hypo co-operative bank with Raiffesen co-operative bank)
Anotace:
Základním prostředkem pro úspěch firemní strategie je analýza zákazníkových potřeb, jejich přeměna v produkt, a v neposlední řadě rozvoj distribučních kanálů. Marketingová komunikace slouží pak především pro posilování značky, její spojení s produktem a vytváření potřebné poptávky. Je to jedinečné spojení analytické a kreativní práce, které přináší hmatatelné výsledky. Tato práce se zabývá problematikou …víceAbstract:
Hilfsmittel für den Erfolg der Firmenstrategie sind die Analyse der Kunden-Bedürfnisse, Ihre Transformation in das Produkt und letztendlich die Entwicklung von Distributionskanälen. Marketingkommunikation dient dann vor allem der Verstärkung der Marke. Ihre Verbindung mit dem Produkt und die Erzeugung einer nötigen Nachfrage sind unbedingt anzustreben. Es ist die einmalige Verbindung der analytischen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ikeq8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Mgr. Oldřich Hrádek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSTRÁNECKÁ, Markéta. \textit{Reklamní kampaň na nově vzniklou stavební spořitelnu (Spojení HYPO stavební spořitelny a.s. s Raiffeisen stavební spořitelnou a.s.)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/4uu91f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Die Rolle der Medien im Dritten Reich (v češtině "Role médií v Třetí říši"
Lucie Suchánková -
Obraz Ruska ve vybraných německy mluvících médiích Das Bild Russlands in ausgewählten deutschsprachigen Medien
Jana KAŠPAŘÍKOVÁ -
Neue Medien - neue Textsorten.
Eva Gladkovová -
Abkürzungen und Kurzwörter in deutschen Medien.
Veronika Havrlantová