BcA. Jana Jelšicová

Diplomová práce

Digitální sochařství a klasické modelování ve filmovém designu

1. Theoretical parts: Digital sculpting and classic modeling in film design - ak. mal. Boris Masník 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 5 minutes - ak. mal. Boris Masník
Anotace:
Táto diplomová práca sa zameriava na porovnanie a analýzu digitálneho sochárstva a klasického modelovania vo filmovom dizajne. Klasické sochárstvo ako médium uvádzam na začiatok v historickom kontexte, aby bolo uchopenejšie to, že film začal využívať klasické umenie pre svoje účely, a to že digitálne umenie je až nástupcom klasického. Súčasné trendy v kinematografii siahajú po nových technológiách …více
Abstract:
This master's thesis focuses on comparing and analyzing digital sculpture and classical modeling in film design. I introduce classical sculpture as a medium at the beginning in a historical context to better understand that film started utilizing classical art for its purposes and that digital art is a successor to the classical. Current trends in cinematography explore new technologies and digital …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jelšicová, Jana. Digitální sochařství a klasické modelování ve filmovém designu. Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe