Sahib Aliyev

Bachelor's thesis

The Secrets of Communication

The Secrets of Communication
Abstract:
Hlavní náplní této práce je analýza marketingových komunikačních aktivit, které provozuje evropská automobilka Škoda. Zjištění v průběhu tohoto výzkumu svědčí o tom, že marketingová komunikace hraje zásadní roli pro každou společnost, aby efektivně vykonávala své obchodní aktivity prostřednictvím komunikace se všemi zainteresovanými stranami, partnery a zákazníky. V dnešních podmínkách podnikání roste …more
Abstract:
The main focus of this thesis is an analysis of the marketing communication activities run by Škoda, a European car-making corporation. The findings revealed in the course of this research testify that marketing communications play an essential role for any company to perform its business activities effectively through communication with all stakeholders, partners, and customers. In today’s conditions …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2019
  • Supervisor: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication