Sahib Aliyev
Bakalářská práce
The Secrets of Communication
The Secrets of Communication
Anotace:
Hlavní náplní této práce je analýza marketingových komunikačních aktivit, které provozuje evropská automobilka Škoda. Zjištění v průběhu tohoto výzkumu svědčí o tom, že marketingová komunikace hraje zásadní roli pro každou společnost, aby efektivně vykonávala své obchodní aktivity prostřednictvím komunikace se všemi zainteresovanými stranami, partnery a zákazníky. V dnešních podmínkách podnikání roste …víceAbstract:
The main focus of this thesis is an analysis of the marketing communication activities run by Škoda, a European car-making corporation. The findings revealed in the course of this research testify that marketing communications play an essential role for any company to perform its business activities effectively through communication with all stakeholders, partners, and customers. In today’s conditions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pw2rl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova