E-obchodování B2C v globálním prostředí – Ivana Cenigová
Ivana Cenigová
Bachelor's thesis
E-obchodování B2C v globálním prostředí
E-trading B2C in a global environment
Anotácia:
Práce analyzuje možnosti českého zákazníka v globálním světě internetového obchodu a je zaměřena pouze na obchodování B2C. První část práce je věnována vysvětlení jednotlivých pojmů, jako je e-commerce, jsou zde uvedeny druhy a formy obchodování a druhy produktů, které je možno přes internet nakoupit. Ve druhé části už je popsáno s čím musí zákazník počítat, pokud se rozhodne nakoupit přes internet …viacAbstract:
This paper analyzes possibilities of a Czech customer in a global world of internet commerce and is oriented only to B2C trading. The first part is focused on explaining individual terms such as e-commerce, the types and forms of e-trading and the types of products that can be bought on the internet. In the second part it is defined what a customer has to know when he/she wants to buy something on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2009
- Vedúci: Jaroslav Jandoš
- Oponent: Milan Čech
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová -
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
Karel Havlíček