Jiří KUNC

Bakalářská práce

Metody stanovení cen nabídky v obchodech B2B

The Bid Pricing Methods in B2B Commerce
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodami stanovení cen nabídky v obchodech B2B. Cílem bakalářské práce je stanovit zajímavou cenu pro získání nových odběratelů z řad podnikatelských subjektů pro firmu Karlovarská teplárenská, a. s. Firma se potýká se zastavením nárůstu počtu zákazníků. Tvorba cen v teplárenství podléhá státní regulaci. Potenciální zákazníci si mohou na trhu vybrat konkurenční plynárenskou …více
Abstract:
The bachelor work is corncerned with the methods how to set a bid price in B2B businesses. The intention of this bachelor work is to set an attractive price to get new undertaking consumers for the company Karlovarská teplárenská a.s.. The company is facing the non-increasing number of consumers. The price setting in the heating industry is governed by the state regulation. Potentional cosumers can …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. Povolná Lucie, Ph.D., MRCVS

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta výrobních technologií a managementu
http://arl.ujep.cz/