Jiří KUNC
Bachelor's thesis
Metody stanovení cen nabídky v obchodech B2B
The Bid Pricing Methods in B2B Commerce
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodami stanovení cen nabídky v obchodech B2B. Cílem bakalářské práce je stanovit zajímavou cenu pro získání nových odběratelů z řad podnikatelských subjektů pro firmu Karlovarská teplárenská, a. s. Firma se potýká se zastavením nárůstu počtu zákazníků. Tvorba cen v teplárenství podléhá státní regulaci. Potenciální zákazníci si mohou na trhu vybrat konkurenční plynárenskou …moreAbstract:
The bachelor work is corncerned with the methods how to set a bid price in B2B businesses. The intention of this bachelor work is to set an attractive price to get new undertaking consumers for the company Karlovarská teplárenská a.s.. The company is facing the non-increasing number of consumers. The price setting in the heating industry is governed by the state regulation. Potentional cosumers can …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2008
Thesis defence
- Date of defence: 25. 9. 2008
- Supervisor: Ing. Povolná Lucie, Ph.D., MRCVS
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNC, Jiří. \textit{Metody stanovení cen nabídky v obchodech B2B}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Fakulta výrobních technologií a managementu. 2008. Available from: https://theses.cz/id/4uyyg6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta výrobních technologií a managementuhttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Fakulta výrobních technologií a managementuBachelor programme:
Department of Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Economic analysis of crude oil commodity price
Olga Dzyubak -
Obecné metody tvorby cen a možnost jejich využití při rozhodování o cenách produktů
Tomáš Semerád -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko