Jiří KUNC

Bachelor's thesis

Metody stanovení cen nabídky v obchodech B2B

The Bid Pricing Methods in B2B Commerce
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodami stanovení cen nabídky v obchodech B2B. Cílem bakalářské práce je stanovit zajímavou cenu pro získání nových odběratelů z řad podnikatelských subjektů pro firmu Karlovarská teplárenská, a. s. Firma se potýká se zastavením nárůstu počtu zákazníků. Tvorba cen v teplárenství podléhá státní regulaci. Potenciální zákazníci si mohou na trhu vybrat konkurenční plynárenskou …more
Abstract:
The bachelor work is corncerned with the methods how to set a bid price in B2B businesses. The intention of this bachelor work is to set an attractive price to get new undertaking consumers for the company Karlovarská teplárenská a.s.. The company is facing the non-increasing number of consumers. The price setting in the heating industry is governed by the state regulation. Potentional cosumers can …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 9. 2008
  • Supervisor: Ing. Povolná Lucie, Ph.D., MRCVS

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta výrobních technologií a managementu
http://arl.ujep.cz/