Bc. Daniela Dostalíková

Diplomová práce

Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.

Designing Strategy of Customer Care Relationship Management for the Company Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku nastavení strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu, s.r.o. Práce obsahuje teoretické vymezení problematiky, definuje oblast řízení péče o zákazníka, spokojenost zákazníka, strategie řízení péče o zákazníka, trh a tržní segmentaci. Práce představuje firmu a uvádí důvod vzniku strategie řízení péče o zákazníka. Zabývá se analýzou …více
Abstract:
The thesis is focused on the setting of a customer care management strategy for the Company Institut zdravého životního stylu s.r.o. The work contains a theoretical definition of the problem, defines the area of customer care management, customer satisfaction, customer care strategy, market and market segmentation. The work represents the company and provides a reason for creating a customer care strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Švajdová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Vysoká škola podnikání a práva

Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikání