Van Thang Nguyen

Diplomová práce

Věrnostní program firmy Lidl

Lidl loyalty programme
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu Lidl Plus firmy Lidl. Práce se zaměřuje na teoretické základy marketingové komunikace a věrnostních programů, jejich historický vývoj a aktuální trendy. Hlavním cílem práce je analyzovat využívání aplikace Lidl Plus mezi českými a německými zákazníky, identifikovat důvody jejich (ne)využívání a navrhnout doporučení pro zlepšení programu na …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the Lidl Plus loyalty programme of Lidl. The thesis focuses on the theoretical foundations of marketing communication and loyalty programs, their historical development and current trends. The main objective of the thesis is to analyse the use of Lidl Plus among Czech and German customers, to identify the reasons for their (non-)use and to propose recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94498