Bc. Jana Vlachová

Diplomová práce

Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování

Principles of inclusive education in Montessori pedagogy focused on children with behavior disorders
Anotace:
Diplomová práce Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. První část je věnovaná filozofii a principům Montessori pedagogiky a problematice inkluzivního vzdělávání u žáků s poruchami chování, s poruchami pozornosti a aktivity, se specifickými poruchami učení, s mentálním a postižením …více
Abstract:
Diploma thesis Principles of inclusive education in Montessori pedagogy focused on children with behavior disorders is divided into two parts - theoretical and practical. The first part is devoted to the philosophy and principles of Montessori education, and the issue of inclusive education for pupils with behavioral problems, disorders of attention and activity, with learning disabilities, with mental …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta