Theses 

Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014 – Sonja Mazurová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Sonja Mazurová

Diplomová práce

Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014

Political marketing in the Czech Republic: comparison of application of political marketing on municipal and senate elections in 2014

Anotace: Diplomová práce s názvem "Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014" se zabývá problematikou politického marketingu v současných senátních a komunálních volbách v říjnu 2014 v Praze. Práce je především analytického a deskriptivního charakteru. V první kapitole se nachází teoretický úvod do politického marketingu, jeho vznik a vývoj. Ve druhé kapitole jsou rozebrány nástroje politického marketingu, strategie při tvorbě politické kampaně, nové techniky v komunikaci s voličem a nastíněn je i politický branding společně s politickou reklamou. Třetí kapitola představuje pojem permanentní kampaně a jeho vlivu na volební kampaně a z toho plynoucí rostoucí profesionalitu volebních kampaní. Součástí je i charakteristika voleb do zastupitelstva z pohledu politického marketingu. Ve čtvrté kapitole autorka prezentuje jednotlivé zkoumané politické subjekty a v páté kapitole analyzuje volební kampaně.

Abstract: The submitted thesis "Political marketing in the Czech Republic: comparison of application of political marketing on municipal and senate elections in 2014 " concentrates on the analysis of application of political marketing on municipal and senate election campaigns in 2014. The thesis analyses in detail the tools that were used in campaigns. The first chapter defines the theory and origins of political marketing. The second chapter concentrates on tools, strategies and new ways of using political marketing. The third chapter introduces the term permanent campaign and its effects on growing professionalism in election campaigns. In the fourth chapter author presents researched political subjects and the last chapter analyses the election campaigns.

Klíčová slova: volební kampaň, senátní volby 2014, komunální volby 2014, permanentní kampaň, politický marketing

Keywords: permanent campaign, senate elections 2014, municipal elections 2014, election campaign, political marketing

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2015
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Karel Müller

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44397

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 21. 5. 2019 19:10, 21. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz