Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína – Ing. Jana Böhmová
Ing. Jana Böhmová
Bakalářská práce
Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína
The influence of packaging and label on the decision making of generation Z when purchasing wine
Anotace:
BÖHMOVÁ, Jana. Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování generace Z na trhu s víny. V práci byla využita technologie eye-trackingu, která byla navíc doplněna o dotazování ve formě dotazníku. Získaná data byla statisticky vyhodnocena a srovnána …víceAbstract:
BÖHMOVÁ, Jana. The influence of packaging and labels on the decision making of generation Z when purchasing wine. Brno, 2023. Bachelor thesis. Mendel Universi-ty in Brno. The submitted bachelor thesis deals with the issue of consumer behavior of gener-ation Z on the wine market. Eye-tracking technology was used in the work, which was additionally supplemented by questioning in the form of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl -
Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z
Jan Vítek -
The dilemma of sustainability and price: Young consumers' reasonings regarding Food packaging
Filip Laboutka -
Role obalu a etikety vína v nákupním chování spotřebitele
Eliška Glóziková -
Zhodnocení nové řady etiket vín Vinného domu v Bzenci
Kristýna Křenová -
Analýza označovania vín na etiketách
Denisa Beniaková -
Vliv parametrů obalu vína na nákupní chování generace Z
Jan Vítek